English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

luni, 16 ianuarie 2012

KOTD: Splash!

Am creat acest model utilizand 2 oje din setul Urban Decay si placuta M21 de la Konad.
Am inceput prin aplicarea a 2 straturi de oja UD in nuanta Gunmetal. Aceasta nuanta este usor transparenta si trebuie avuta grija la aplicarea ei pentru a se obtine un rezultat uniform. Din punctul meu de vedere aceasta oja este potrivita pentru a fi purtata sub un model sau neaparat sub un topcoat daca este purtata singura.
Apoi am aplicat modelul de pe placuta M21 utilizand oja speciala de transfer alba de la Konad.
Am acoperit modelul cu un topcoat protector, iar la sfarsit am aplicat un strat de lac transparent cu sclipici de la Urban Decay (in nuanta Ziggy).
Sper sa va placa!

Pana data viitoare,
From Mona with Gloss



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...