English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

miercuri, 23 februarie 2011

I heart Marilyn

Incepand cu data de 3 martie revista Dilema Veche ofera 8 filme pe suport DVD cu Marilyn Monroe.

Primul film disponibil va fi "Domnii prefera blondele" din 1953 (care are nota 7,2 pe IMDB). Revista (impreuna cu DVD-ul) va putea fi achizitionata la pretul de 11,99 lei.

In continuare vor aparea:
  • Totul despre Eva
  • Cum sa te mariti cu un milionar
  • Niagara
  • Unora le place jazz-ul
  • Statia de autobuz
  • Sapte ani de casnicie
  • Inadaptatii

Pana data viitoare,
From Mona with Gloss

10 comentarii:

  1. cred ca am sa mi le achizitionez si eu:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu nu sunt ft inebunita dupa ea :D
    Kandee Johnson are un video in care arata tips&tricks despre machiajul lui Marlyn Monroe.Daca te intereseaza poti sa tragi o privire.
    Pupici! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. m-am uitat si eu la video si mi s-a parut super interesant... dar ce nu am reusit sa gasesc este de unde se cumpara in Romania acest produs WITCH HAZEL?

    RăspundețiȘtergere
  4. @yry: nu stiu exact despre ce video vorbesti. Da-mi, te rog, mai multe detalii si incerc sa te ajut. :*

    RăspundețiȘtergere
  5. http://www.youtube.com/watch?v=EwPwUIdjP7M - despre video asta vorbeam.... scuze, am crezut ca am atasat si link-ul :D

    RăspundețiȘtergere
  6. @yry: nicio problema! Witch Hazel este o planta care creste sub forma de arbust. O mai gasesti sub numele de Hamamelis. Ce a folosit Kandee in filmulet este apa de hamemelis pe care o poti prepara ca un fel de ceai (2-3 g de Hamamelis intr-o ceasca de apa fierbinte) sau o poti cumpara gata facuta (aprox 22 lei).

    RăspundețiȘtergere
  7. de unde se cumpara?
    sincer ma gandesc sa-mi fac un demachiant natural acasa exact cum a explicat ea in video

    RăspundețiȘtergere
  8. dc ar fi sa alegi intre lotiunea micelara (pe care nu am folosit-o niciodata) si acesta reteta prezentata de Kandee ce ai folosii?

    RăspundețiȘtergere
  9. @yry: Nu stiu de unde se cumpara, dar sigur gasesti pe internet. Eu am cautat dupa "apa de hamamelis". Cat despre lotiunea micelara, nici eu nu am folosit-o. Sunt convinsa ca amandoua sunt bune, dar pentru demachierea fetei. Niciuna nu scoate si mascara. Si apoi ar fi diferentele de pret, textura si disponibilitatea ta de a crea demachiantul. Lotiunea micelara are textura de lotiune tonica, pe cand demachiantul va fi ma uleios (deci bun pentru tenul uscat). Iar ca pret lotiunea micelara va fi mai scumpa (este in jur de 40-45 lei).

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...